موگرینی: موارد جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم - خبرگزاری دانشجو

snn.ir/fa/.../موگرینی-موارد-جایگزینی-را-برای-برجام-بررسی-نمی‌...
10 hours ago - موگرینی: موارد جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد که توافق هسته‌ای با ایران همچنان ادامه ...
10 hours ago - موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد که توافق ...

موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را ...

entekhab.ir/.../موگرینی-انتظار-می‌رود-برجام-همچنان-ادامه-داشته-باشد...
10 hours ago - موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.».

جایگزین برجام را بررسی نمی کنم - دنیای بانک

donyayebank.ir/news/54419/جایگزین-برجام-را-بررسی-نمی-کنم
5 hours ago - «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مساله جایگزین برای برای برجام را بررسی نمی کنم، اعلام کرد ...

موگرینی: جایگزینی برای برجام بررسی نمی‌شود

www.fardanews.com/.../موگرینی-جایگزینی-برای-برجام-بررسی-...
9 hours ago - موگرینی: جایگزینی برای برجام بررسی نمی‌شود. مسئول سیاست خارجی ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.» کلمات کلیدی: ...
5 hours ago - «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مساله جایگزین برای برای برجام را بررسی نمی کنم، اعلام کرد ...

موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را ...

namehnews.ir/.../موگرینی-انتظار-می‌رود-برجام-همچنان-ادامه-داشته-با...
9 hours ago - موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی ... نامه نیوز، وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.».

موگرینی: موارد جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم | دانشجو | خبروان

khabarone.ir/.../موگرینی-موارد-جایگزینی-را-برای-برجام-بررسی-...
9 hours ago - موگرینی: موارد جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد که توافق هسته‌ای با ایران همچنان ادامه ...

موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را ...

khabarone.ir/.../موگرینی-انتظار-می‌رود-برجام-همچنان-ادامه-داشته-با...
9 hours ago - وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.» #موارد جایگزین برای برجام #بررسی #تداوم #موگرینی #توافق هسته ای #مسئول سیاست ...

موگرینی: انتظار می رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را ...

www.ghatreh.com/.../موگرینی-انتظار-رود-برجام-همچنان-ادامه-داشته-...
9 hours ago - مطالب مرتبط: موگرینی: انتظار می رود اتحادیه از اجرای برجام حمایت کند ... وی گفت: من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی کنم. کلید واژه ها: ...
2 days ago - موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد که توافق ...

موگرینی: انتظار می رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را ...

www.ghatreh.com/.../موگرینی-انتظار-رود-برجام-همچنان-ادامه-داشته-...
9 hours ago - موگرینی: انتظار می رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی کنم. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد که ...

واکنش فدریکا موگرینی به توافقی برای جایگزینی برجام

www.eghtesadnews.com/.../186412-واکنش-فدریکا-موگرینی-به-...
6 hours ago - به گزارش فارس، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که همچنان ... من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.».
5 hours ago - «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مساله جایگزین برای برای برجام را بررسی نمی کنم، اعلام کرد ...
موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم.
8 hours ago - موگرینی: انتظار می رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی کنم/ آمانو می گوید ایران به هیچ درخواست بازرسی پاسخ رد نداده است.
موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم. 25 دقیقه پیش ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.» ...

موگرینی: موارد جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم - خبربان

https://khabarban.com/.../موگرینی_موارد_جایگزینی_را_برای_بر...
9 hours ago - به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «فردیکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.
10 hours ago - موگرینی: موارد جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم - دانشجو | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان.
موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم. 5 دقیقه پیش اخبار ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.».

موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را ...

www.mazandmajles.ir/.../موگرینی:-انتظار-می‌رود-برجام-همچنان-ادامه-...
8 hours ago - پایگاه خبری مجلس مازندران مازندمجلس, موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم.
9 hours ago - «فردیکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که همچنان ... می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم ...
به گزارش خبرگزاری صدای افغان(آوا)، فدریکا موگرینی ؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از ... بنابراین من مسئله جایگزینی را برای برجام بررسی نمی کنم.

موگرینی: موارد جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم - سرخط

www.sarkhat.com/.../موگرینی-موارد-جایگزینی-را-برای-برجام-بر...
خبرگزاری دانشجو - ۳۳ دقیقه قبل. منابع خبر. موگرینی: موارد جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم خبرگزاری دانشجو - ۳۳ دقیقه قبل ...

تأکید دوباره انگلیس بر حفظ برجام - دنیای اقتصاد

donya-e-eqtesad.com/.../3300690-تأکید-دوباره-انگلیس-بر-حفظ-...
5 hours ago - در همین حال فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز پیش از نشست ... بنا براین من مسئله جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم.

موگرینی برای دفاع از برجام به واشنگتن سفر می‌کند - ایران اکونومیست

iraneconomist.com/.../موگرینی-برای-دفاع-از-برجام-به-واشنگتن-...
4 hours ago - خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه گزارش داد که فدریکا موگرینی مسئول ... مساله جایگزین برای برجام را بررسی نمی‌کنم، اعلام کرد که انتظار حمایت قوی از ...

موگرینی اوایل نوامبر برای دفاع از برجام به آمریکا می رود - خبرگزاری مهر ...

https://khabarfarsi.com/u/46030344 - Translate this page
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مساله جایگزین برای برای برجام را بررسی نمی کنم، اعلام کرد که انتظار حمایت قوی ...

انتظار حمایت قوی وزرای خارجه اتحادیه اروپا را از توافق هسته ای دارم ...

www.sahar.news/.../3740-انتظار-حمایت-قوی-وزرای-خارجه-اتحادیه-ار...
5 hours ago - فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مساله جایگزین برای برای برجام را بررسی نمی کنم، اعلام کرد ...

موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد ... - ایزی خبر

ezkhabar.ir/1396/07/24/موگرینی-انتظار-می‌رود-برجام-همچنان-ا/
موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم سایت تحلیلی خبری ایرانیا.

موگرینی: امیدواریم که توافق هسته‌ای با ایران همچنان ادامه داشته باشد - العالم

fa.alalam.ir/.../موگرینی--امیدواریم-که-توافق-هسته‌ای-با-ایران-همچنا... - Translate this page
9 hours ago - من موارد جایگزینی در این مورد بررسی نمی‌کنم. ... پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تائید کند، پرونده برجام را به کنگره فرستاد و گفت تلاش می‌کند ...
موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم. 40 ثانیه پیش ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.» ...
4 hours ago - همشهری آنلاین: فدریکا موگرینی مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست ... با تاکید بر اینکه مساله جایگزین برای برجام را بررسی نمی کنم، اعلام ...

واکنش فدریکا موگرینی به توافقی برای جایگزینی برجام - خبر مهم

khabarmohem.com/.../واکنش-فدریکا-موگرینی-به-توافقی-برای-...
6 hours ago - من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنمموگرینی همچنین به تماس تلفنی با «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشاره کرد و ...

موگرینی: جایگزینی برای برجام بررسی نمی‌شود - kodoom.com - Kodoom

news.kodoom.com/.../موگرینی-جایگزینی...برجام-بررسی/.../680...
خبر; آخرین; مهم‌ترین. موگرینی: جایگزینی برای برجام بررسی نمی‌شود. فردا نیوز ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی کنم.» یک دقیقه پیش ...

موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را ...

https://campnews.ir/.../موگرینی-انتظار-می-رود-برجام-همچنان-ادامه-دا...
موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم. 39 ثانیه قبل ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.».

موگرینی: امیدواریم که توافق هسته‌ای با ایران همچنان ادامه داشته ... - ساعت24

www.saat24.news/.../موگرینی-امیدواریم-که-توافق-هسته-ای-با-ایرا...
7 hours ago - من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم. ... ندارد پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تائید کند، پرونده برجام را به کنگره فرستاد و گفت تلاش ...

جایگزینی برای برجام بررسی نمی‌شود - سراج24

seraj24.ir/fa/news.../-جایگزینی-برای-برجام-بررسی-نمی‌شود/
7 hours ago - به گزارش سراج24، «فردیکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.».
Rating: 4.3 - ‎7 reviews
9 hours ago - من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنمموگرینی همچنین به تماس تلفنی با «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشاره کرد و ...
3 mins ago - «فدریکا موگرینی» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در مصاحبه ای بار ... درباره برجام با تاکید بر اینکه مساله "جایگزین برای برجام را بررسی نمی کند"، ... لازم است ما درباره دوران پس از سال 2025، مذاکراتی را باز کنیم.
10 hours ago - من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم. ... ندارد پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تائید کند، پرونده برجام را به کنگره فرستاد و گفت تلاش ...
8 hours ago - من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم. ... ندارد پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تائید کند، پرونده برجام را به کنگره فرستاد و گفت تلاش ...

انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم

ir24.news/بین-الملل/انتظار-می‌رود-برجام-همچنان-ادامه-داشت/
8 hours ago - به گزارش فارس، «فردیکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.
8 hours ago - موگرینی: امیدواریم که توافق هسته‌ای با ایران همچنان ادامه داشته باشد / جایگزینی را بررسی نمی‌کنیم ... من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم. ... پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تائید کند، پرونده برجام را به کنگره فرستاد ...
5 hours ago - من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم. ... ندارد پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تائید کند، پرونده برجام را به کنگره فرستاد و گفت تلاش ...

ابراز امیدواری مجدد موگرینی به ادامه برجام - مرجع خبری ایران - خبر ایران ...

https://ircnn.com › ... › ابراز امیدواری مجدد موگرینی به ادامه برجام
من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنمموگرینی همچنین به تماس تلفنی با «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشاره کرد و گفت که وی ...
4 hours ago - در همین حال فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز پیش از نشست ... بنا براین من مسئله جایگزینی را برای برجام بررسی نمی‌کنم.
... می‌رود که توافق هسته‌ای با ایران تداوم داشته باشد. وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.» برچسب ها : موگرینی انتظار برجام همچنان ادامه داشته ...
Sep 17, 2017 - فکر نمی کنم آمریکا در یک ماهی که گفته با اصل برجام مخالفت کند. ... خانم موگرینی گفت که ما متعهد به منافع اتحادیه اروپا هستیم و ترامپ در گروه ...
Aug 5, 2017 - ... برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم 46 دقیقه پیش انتخاب ... عذرخواهی نماینده شیراز به‌خاطر سلفی حاشیه‌ساز با موگرینی ...

برنا - صالح شریعتی و بطحایی «عضو هیأت امنای بنیاد شهید» شدند ...

sahebkhabar.ir/.../صالح-شریعتی-و-بطحایی-عضو-هیأت-امنای-بنیاد...
12 hours ago - موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد ...

انتظار یک سیگنال قوی از اروپا در موضوع برجام - خبرگزاری سروش

sorooshnews.ir/متحد-بودن-اروپا-در-حمایت-از-توافق-هسته-ا/
7 hours ago - بنابراین من مسئله جایگزینی را برای برجام بررسی نمی کنم. ... به گزارش خبرگزاری سروش، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ...

موگرینی: آژانس پنج بار پایبندی تهران به برجام را تأیید کرده است ...

namayande.com/.../موگرینی-آژانس-پنج-بار-پایبندی-تهران-به-ب...
Mar 21, 2017 - این مقام اروپایی با تأکید بر اینکه هیچ جایگزینی برای برجام وجود ندارد، ... «شخصا تصور نمی‌کنم که ایران را بتوان مجبور به خروج از توافق کرد.

آب پاکی موگرینی رو دست آمریکا! | رویداد 24

vista.ir/news/37042028/آب-پاکی-موگرینی-رو-دست-آمریکا!
6 hours ago - «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که همچنان انتظار می‌رود که توافق هسته‌ای با ایران ... من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.» ... سه سناریوی احتمالی پس از اعلام عدم پایبندی ایران به برجام.

موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد - پارسینه

www.parsine.com/.../موگرینی-انتظار-می‌رود-برجام-همچنان-ادامه-داش...
9 hours ago - موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد. مسئول سیاست ... وی گفت: «من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.» جدیدترین مطالب وب ...
حسینی: ناامید نیستیم و برای هدف بزرگی به عمان آمده‌ایم; قیمت تخم‌مرغ بدون ... موگرینی: امیدواریم که توافق هسته‌ای با ایران همچنان ادامه داشته باشد / جایگزینی را بررسی ... برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم; انتقاد رمان نویس ...
8 hours ago - من موارد جایگزینی در این مورد بررسی نمی‌کنم. ... پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تائید کند، پرونده برجام را به کنگره فرستاد و گفت تلاش می‌کند ...

اتاق خبر 24 » وضعیت پایتخت داعش

kiarebidar.ir/otaghkhabar24/news/وضعیت_پایتخت_داعش.php
9 hours ago - زنی که با مزاحمان خیابانی سلفی می گیرد34 دقیقه پیش ... موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم.
Aug 22, 2017 - محبعلی: در ابتدا عرض کنم مصوبه اخیر کنگره آمریکا که به امضای ترامپ رسید، مستقیما نقض برجام نیست. بلکه می تواند مخالف روح تفاهمات و اهداف ...

جانسون: اروپا برجام را ادامه می‌دهد - بازار خبر

www.news-bazar.com/news/.../جانسون--اروپا-برجام-را-ادامه-می-دهد
4 hours ago - من موارد جایگزینی در این مورد را بررسی نمی‌کنم.» ... اروپایی‌ها به دنبال داشت و موگرینی بلافاصله حمایت اتحادیه اروپا از توافق هسته‌ای را اعلام کرد.

موگرینی: ۸ گزارش آژانس پایبندی ایران به «برجام» را تایید می‌کند ...

www.mehrnews.com/.../موگرینی-۸-گزارش-آژانس-پایبندی-ایران-...
Oct 9, 2017 - موگرینی: ۸ گزارش آژانس پایبندی ایران به «برجام» را تایید می‌کند ... تایید می کنم که ایران به همه تعهدات هسته ای خود طبق برجام پایبند بوده است.

گاهشمار روند اجرای برجام - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/fa/news/1209736/گاهشمار-روند-اجرای-برجام
Jul 13, 2016 - یک سال از توافق هسته ای میان ایران و پنج بعلاوه یک می گذرد با این حال امریکا در ... گام های هسته‌ای اقدامات متقابل در مورد تحریم‌ها اتخاذ کنیم برعهده خواهد داشت. .... قبلی برای گزارش دهی به شورای امنیت را به عهده داشت، جایگزین آن کمیته شد. .... دیدار با فدریکا موگرینی و معاونان وی درباره روند اجرای برجام را بررسی کردند ...
Sep 21, 2017 - موگرینی: هیچ صحبتی درباره اعمال تغییرات در برجام مطرح نیست ... اس نیوز نوشت وی افزود نمی تواند بگوید آیا آمریکا به این توافق پایبند می ماند ...
موگرینی: انتظار می‌رود برجام همچنان ادامه داشته باشد/ موارد جایگزین را بررسی نمی‌کنم (0 ... نمی توانم اصرار کنم فیلمنامه حضرت زینب را تایید کنید من بسازم (0 امتیاز) ...

موگرینی: اجرای کامل برجام را تضمین می کنیم - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../موگرینی-اجرای-کامل-برجام-را-تضمین-می-کنی...
Jul 11, 2017 - فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه در کنفرانس خبری با وزیر امور خارجه روسیه در بروکسل ، بار دیگر از توافق هسته ...

موگرینی: هیچ نیازی برای تغییر بخش هایی از برجام نیست - خبرگزاری موج

www.mojnews.com/.../184404-موگرینی-هیچ-نیازی-برای-تغییر-...
Sep 21, 2017 - موگرینی تاکید کرد که در این جلسه بحثی درباره تغییر مفاد برجام نشد و افزود: برجام مربوط به موضوعات هسته ای است و ... آن مسایل می تواند در چارچوب دیگری مورد بحث و بررسی قرار گیرد. ... من شما را دعوت می کنم که متن این توافق را بخوانید. ... استقلال کردستان عراق نقشه جایگزین غرب پس از شکست خوردن داعش است.
Oct 13, 2015 - رئیس سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا از تصویب طرح هسته‌ای برجام در مجلس ایران استقبال کرد. ... به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، فدریکا موگرینی در توییتر خود نوشت: اخبار ... منوط به انعقاد قراردادهای قطعی و مطمئن جایگزین و حصول اطمینان نسبت به اجرای آنها باشد. .... پایبندی ایران به برجام را تایید نمی‌کنم ...

جام نیوز :: JamNews - موگرینی: مصمم به حفظ برجام هستیم/امکان مذاکره ...

www.jamnews.ir/detail/News/774748 - Translate this page
Mar 20, 2017 - موگرینی: مصمم به حفظ برجام هستیم/امکان مذاکره مجدد برجام نیست ... این مقام اروپایی با تأکید بر اینکه هیچ جایگزینی برای برجام وجود ندارد، گفت ... گفت: «شخصا تصور نمی‌کنم که ایران را بتوان مجبور به خروج از توافق کرد. ... روحانی: مصوبات لازم برای تحقق تأکیدات رهبری در جلسه شورای اشتغال بررسی می‌شود.
Sep 25, 2017 - واکنش موگرینی به نقض برجام از سوی آمریکایی ها ... خبر احضار سرکنسول ایران در اربیل را نیز تایید نمی‌کنم. .... وی در ادامه گفت: آنچه به ویژه برای این شب متاثرکننده است، ورود نخستین حزب راست افراطی یعنی حزب جایگزین برای آلمان. .... در اجرای وعده‌های خود نیز بدون اخذ نظر از کارشناسان و بررسی پیامدها تصمیم.

برجام جایگزین ندارد - پایگاه خبری جهش

www.jaheshnews.com/.../ما-گفته‌ایم-که-هیچ-جایگزینی-برای-برجا/
Jul 12, 2017 - به عنوان مثال ما از خانم فدریکا موگرینی به کرات جملات بسیار مثبتی ... ما گفته‌ایم که هیچ جایگزینی برای برجام وجود ندارد. ... آنچه ما می‌دانیم این است که دولت امریکا در میانه پروسه بررسی سیاست‌هایش در قبال ایران از جمله بررسی داخلی برجام به ... البته رد نمی‌کنم که رییس‌جمهور ترامپ این اظهارات رییس‌جمهور پوتین در ...

هیأت مدیره‌ی استقلال در پی برکناری منصوریان - صدای ایران

sedayiran.com/.../هیأت-مدیره‌ی-استقلال-در-پی-برکناری-منصوریا...
Aug 26, 2017 - به نقل از جام نیوز، برخی اعضای هیئت مدیره استقلال می خواهند ... موافق باشند، او جایگزین سرمربی فعلی می شود اما در صورتیکه تعدادی ... ترامپ: پایبندی ایران به برجام را تایید نمی‌ کنم/ اگر کنگره به نتیجه نرسد برجام تمام می‌ شود/ ... واکنش موگرینی به سخنان ترامپ: رییس‌ جمهور هیچ کشوری نمی‌تواند برجام را لغو کند.
3 days ago - ... برجام اظهار نظر کرد. به گزارش تصویر روز به نقل از تسنیم، فدریکا موگرینی گفت برجام یک. ... ترامپ: پایبندی ایران به برجام را تایید نمی‌کنم ...

شهرداری تهران رکورد زد!/ 36 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه عمرانی بعد از ...

titreshahr.com/.../شهرداری-تهران-رکورد-زد-36-درصد-پیشرفت-فی...
هم اکنون نیز مشاهدات عینی خبرنگار ما نشان می دهد که عملیات عمرانی در این پروژه متوقف شده و در شبانه روز هیچ ... این موضوع می تواند رکورد عجیب و غریبی برای شهرداری تهران به ثبت برساند. ... امنیت خطوط در دست بررسی/ خطوطی که تکمیل نشده نباید بهره برداری شود .... موگرینی: هیچ رییس‌جمهور کشوری نمی‌تواند برجام را لغو کند.

گفت وگو را جایگزین روابط نامناسب گذشته می کنیم

shahrvand-newspaper.ir/1394/11/28/.../13941128-788-3-24.pdf - Translate this page
Feb 17, 2016 - موگرینی، مسئول سیاســت خارجی اتحادیه اروپا با. اشاره به آینده روشن ... درباره نیروهای نظامی صحبت می کنیم، باید بمباران. یمن نیز ... را ذینفعان اجرای برجام دانســت و درخصوص روابط. فعلی ایران ... برای بررسی دخالت نظامی. ترکیه در ...

تاوان نقض برجام برای آمریکا - اقتصاد ایرانی

www.ireconomy.ir/fa/page/.../تاوان+نقض+برجام+برای+آمریکا.htm...
Nov 29, 2016 - ... شعار نیست؛ بلکه حاکمان وظیفه دارند گزینه های جایگزین را بررسی کنند. ... خانم موگرینی برجام را توافقی توصیف کرد که شورای امنیت سازمان ملل هم بر ... این توافق محسوب می شود، به سی ان ان گفت: «فکر نمی کنم که او توافق نامه ...

آزمایش تسلیحات روسیه در عملیات سوریه+ویدئو - Sputnik Iran

https://ir.sputniknews.com/.../201708242800753-سوریه-روسیه-سل...
Aug 24, 2017 - وی گفت:هر چه سلاح های ساخت بخش صنعتی را در پایگاه های نظامی آزمایش کنیم باز هم نمی توانیم جایگزینی برای عملیات نظامی واقعی پیدا کنیم.

هیچ جایگزین واقعی برای طرح تشکیل ۲ کشور در خاورمیانه وجود ندارد

www.moroornews.com/.../57369-هیچ-جایگزین-واقعی-برای-طرح-ت...
Sep 19, 2017 - موگرینی در ادامه گفت: در این مدت هیچ راه حلی واقعی را ندیدم که مورد ... و پیشبرد این راه حل را بررسی کنیم و من با اطمینان می گویم که هر کاری که ما ...

موگرینی: برجام متعلق به تمام دنیا است نه یک کشور - مجله تفریحی

wikinews.xyz/search/?...موگرینی:%20برجام%20متعلق%20به%20...
... موجودیت چیزی را که به وجود آمده است را از بین می‌برد و چیزی را جایگزین آن نمی‌کند». ... این دومین سفر علی اکبر صالحی به انگستان پس از اجرای برجام است که انجام می شود. ... پسکوف ادامه داد: ما تنها می‌توانیم ماهیت این پیامدها را پیش‌بینی کنیم و اکنون ... مقامات امریکایی می گویند این بررسی ها و لزوم تایید پایبندی ایران در هر 90 روز، ...

[PDF]برجام را کامل اجرا می کنیم

homepage.abrarnews.com/pdf/files/archive/26-8-95/a1.pdf
برجام را کامل اجرا می کنیم. اوباما: برجام. فقط توافق. بین ما. و ایرانی ها. نیست. صفحه آخر ... به گزارش ایسنا، علی الریجانی در جریان بررسی الیحه موافقنامه. جمهوری اسالمی ایران و ... به خصوص وقتی که گزینه جایگزین این باشد. که ایران از زیر بار تمام ... باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا و فدریکا موگرینی، مسوول سیاست. خارجی اتحادیه ...

[PDF]دفاع تمام قد ماکرون، موگرینی و ریابکوف از برجام

servatdaily.ir/Template1/SheedRaviPDF/712510319.pdf
Aug 30, 2017 - گفته: هیچ جایگزینی برای توافق هس ته ای. وجود ندارد. ... فک ر می کنم در آینده نیز باید این مس ئله را تکرار کنم، برجام .... ش مالی ب ا یک قیمت معامله می کند و بازارهای اروپای ی با قیمتی دیگر از این منظر. است.
Sep 10, 2017 - شاید راز «پایبندی به هر قیمت» دولت به برجام، همین نکته باشد. ... و فدریکا موگرینی، نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته‌ای هم آن را نقض برجام نمی‌داند! .... منتهای مراتب کتمان نمی‌کنم که نسبتم با جلال، مستقیم‌تر از شریعتی است، چرا .... اردن؛ ۱۰ - ناتوانی غرب برای جایگزینی یک استراتژی در حد و اندازه‌های دیرالزور؛.

وزارت امور خارجه

trabzon.mfa.ir/index.aspx?siteid=1&fkeyid=&siteid=64...
Nov 3, 2016 - بوش پدر از آن تحت عنوان نظم نوین بین المللی یاد می کرد و منظور آنها، نظمی بود که ... در یک بررسی مختصر تاریخی خواهید داد که تقریباً سالی نبود که دولت آمریکا حتی ... هنوز هم دنیا در شرایط گذار است و یک نظام جدید بین المللی جایگزین نظام قبلی نشده است. .... بنده ادعا نمی کنم مذاکرات هسته ای برای ایران قدرت آفرید.

پیشنهاد جالب ترامپ به موگرینی - سفیدک

3fidak.ir/search/?...پیشنهاد%20جالب%20ترامپ%20به%20موگرین...
ترامپ: به زودی خواهید دید با «برجام» چه می کنم! ... رویترز رسیده است، هفت سناتور دموکرات تاکید کرده اند که کاخ سفید که تحت قانون بررسی برجام باید .... و از این سخن ترامپ به عنوان حقیقتی جایگزین دفاع خواهد کرد و بسیاری از مردم نیز به این سخن.

«نـه» اتحـادیه اروپـا به سیاست‌های آمریکا - مردم سالاری

www.mardomsalari.net/.../«نـه»-اتحـادیه-اروپـا--به-سیاست‌های-آمری...
Sep 14, 2017 - تیلرسون که تا کنون آتش خشم ترامپ نسبت به برجام را کاهش داده است و باعث تایید ... دفاع و حتی برخی از آنان اعلام کرده اند که جایگزینی برای برجام وجود ندارد. ... فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا ... من فکر نمی‌کنم که این خدمت خوبی به واقعیت تاریخی و موقعیت کنونی باشد ...
Jan 15, 2017 - هر کدام برجام را براساس اهداف و منافع جناحی خود به شکلی نگاه و بررسی می‌کنند، اشکالی ... راکتور بسیار پیشرفته‌تری جایگزین می‌شود، قراردادهای مربوطه منعقد شده و طراحی‌ها در ..... فکر نمی‌کنم کسی بتواند ایران که هر روز قوی‌تر از روز قبل که ... وی با اشاره به ارسال نامه‌ دکتر به موگرینی و تشکیل هیأت نظارت بر اجرای ...

آمریکا با «بررسی سیاست ایران» دنیا را به گروگان گرفته :: قانون

www.ghanoondaily.ir/.../آمریکا-با-«بررسی-سیاست-ایران»-دنیا-را... - Translate this page
Jul 13, 2017 - معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه اقدامات آمریکا با روح و متن برجام ناسازگار ... به خانم موگرینی بود، اینکه این نامه بین دیگر اعضای گروه (1+5) توزیع شود. ... این هم یک نشانه دیگر از این است که ایالات متحده نمی‌تواند جایگزینی بیابد ..... به مواضع طرف اسرائیلی درباره سوریه توجه نمی‌کنم/ با ایران مشورت می‌کنیم.

سیاست خطرناک آمریکا علیه ایران؛ ترامپ دنبال چیست؟ | ایران | DW ...

www.dw.com/fa-ir/سیاست-خطرناک-آمریکا-علیه.../a-40954227
2 days ago - یک دلیل دیگر مخالفت ترامپ با برجام این است که امنیت عربستان ... بیشتر بخوانید: واکنش موگرینی به سخنرانی ترامپ: کسی در دنیا نمی‌تواند برجام را لغو کند ... تازه و سختگیرانه‌ای را تنظیم کنند که یا برجام را تکمیل ‌کند و یا جایگزین آن ‌شود. ... تیلرسون گفت ما تلاش می‌کنیم که کاستی‌های برجام را اصلاح کنیم.
Oct 8, 2017 - سیدحسین موسویان: زیرپا گذاشتن برجام معنی مرگ دیپلماسی برای حل بحران ... در عین حال موگرینی گفت: «ایران و کره شمالی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند». ... من فکر نمی‌کنم که این خدمت خوبی به واقعیت تاریخی و موقعیت کنونی باشد ... است که آمریکا دیپلماسی واقع‌بینانه را جایگزین افزایش تهدید و فشار کند.

برجام بانکی - جی تی

newstg.xyz/query/?q=برجام%20بانکی&page=4
برجام نقض نمی شود اجرای دقیق برنامه های پیشگیرانه براساس مفاد تفاهم نامه اقدام مشترک .... گفتم: چه عرض کنم؟ ... کنیم. این سخنان مک مستر در حالی است که فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز .... گزارش داد: منابع آمریکایی از تمدید تعلیق تحریم های ایران، پس از بررسی پایبندی ایران به توافق هسته ای، خبر دادند.

روز پر هیاهو در بهارستان/بررسی طرح برجام در نیمه راه » پایگاه تحلیلی ...

shazandema.ir/2445-روز-پر.../بررسی-طرح-برجام-در-نیمه-راه.html
Oct 12, 2015 - ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور شوراها درباره شورای اسلامی شهر و روستا و نحوه .... وی با اشاره به سخنان موگرینی گفت: یکی از دوستان دولت گفته است که ما منتظر ... بنده مخالفتی با برجام نمی‌کنم اما از آقای رئیس‌جمهور و آقای ظریف می‌پرسم شما .... کرد و جایگزین آنچه کرد که کمیسیون امنیت ملی در صحن تقدیم کرده است.
Sep 14, 2017 - به نوشته تارنمای موسسه پژوهشی «گلوبال ریسرچ» موگرینی قویّاً از توافق هسته ای حمایت ... پیش از این گفته ام و بار دیگر تکرار می کنم که برجام تعهد همه جامعه بین المللی با ایران بود ... فرانسه جایگزینی برای برجام نمی بیند ... در بررسی رویکردهای سیاسی لندن می توان گفت لندن بیشتر از آنکه در کنار کشورهای ...

روزنامه ایران | شماره :6492 | تاریخ 1396/2/21

www.iran-newspaper.com/?nid=6492&pid=3&type=0
May 11, 2017 - ... جمهوری سابق در جمع حامیان ابراهیم رئیسی: یک روز گفتند برجام آفتاب ... ریاست جمهوری» را به کمیته بررسی تبلیغات انتخابات تسلیم کرد. .... وی افزود: من عوام‌زده کار نمی‌کنم و دنبال گدایی رأی نیز نیستم بلکه ... امروز در کشور ما سالانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تلویزیون ال ای دی جایگزین تلویزیون‌های لامپی می‌شود.
موگرینی: اگر تا چندین ساعت آینده تصمیم های مهم گرفته نشود، توافق حاصل نمی شود ... بررسی اتهام پرسپولیسی ها به کفاشیان/او برای نجات استقلال تخلف کرده است؟ امسال برای جشنواره ... سیدعباس صالحی جایگزین علی جنتی شد ... آمریکایی ها در اجرای برجام فعال تر باشند ... سعید مرتضوی: از شهدای مظلوم کهریزک عذرخواهی می کنم ...

انصاف نیوز | موگرینی: مطمئنم ترامپ تصمیم عاقلانه‌ای می‌گیرد - انصاف ...

www.ensafnews.com/.../موگرینی-مطمئنم-ترامپ-تصمیم-عاقلانه‌ا/
Jun 13, 2017 - مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برجام را توافقی چندجانبه خواند که ... موگرینی اظهار داشت: همانطور که روز گذشته نیز به آقای ظریف عنوان کردم ما به ...

[PDF]روز داغ ظریف در بهارستان - Magiran

www.magiran.com/ppdf/nppdf/2387/p0238729390031.pdf
Aug 17, 2017 - امیدواری کــرد ایران برجام را ترک نکند و واشــنگتن. نیز تعهــدات ... جوانان را جایگزین بازنشستگان دعوت به کار. مؤسسه فرهنگی. ... ارســال کنم. از شــما هم به ... می کرد؛ ظریف صحبت هایی کرد که فریاد «احسنت، احسنت» نمایندگان را در .... بعــد از رأی گیری، نوبت به بررســی وزیر پیشــنهادی امــور خارجه یعنی. «محمدجواد ...
May 11, 2017 - کامل برجام اســــت، تأکید کــــرد: اکنون ایــــن توافق به. جامعــــه بین الملــــل تعلــــق دارد. به گزارش ایســــنا، فدریــــکا موگرینی در. نشســــت ... نقل لوشووالیه نوشـــت »ما درک می کنیم که بازنگری در سیاست. )در قبال .... می آیند شروع به بررسی عملکرد گذشتگان می کنند .... ال ای دی جایگزیــــن تلویزیون هــــایالمپی. می ...

[PDF]تعهدات ایران در برجام پایان یافت - کیهان

kayhan.ir/files/fa/publication/pages/1394/10/25/629_7446.pdf
Jan 16, 2016 - پیش از ورود در شواهد و نشــانه ها بررسی یک موضوع مرتبط ضرورت دارد. بعضی از نیروهای داخلی .... گفتن از خاورمیانه جدید را رها کنیم و سخن گفتن از ثبات را جایگزین آن نمائیم. از آن زمان قرار شد با ... عرض می کنم مردم به کدام تدبیر و قول های حل مشکالت مردم در. برنامه های صد روزه ..... مشترک ظریف و موگرینی صادر. می شود.

تاکید موگرینی بر ادامه تعهد به برجام در سفرش به ایران | رویداد ۲۴

rooydad24.com/.../تاکید_موگرینی_بر_ادامه_تعهد_به_برجام_در_...
Aug 8, 2017 - اتحادیه اروپا با اشاره به دیدارهای موگرینی با مقامات کشورمان در تهران اعلام کرد: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر خود به ایران درباره اجرای ...

[PDF]هشدار ظریف به آمانو و موگرینی - خراسان

khorasannews.com/Newspaper/PagePDF/74176
مـنـصـوب و جـایـگـزیـن مهدی. ذاکــری شد ... اگر چنین تصمیمی نمی گرفت تمام کاسه و کوزه ها بر سر. او شکسته ... دعا کردم که این ها به طرف من نیایند و شخص دیگری. را انتخاب ... مورد بررسی قرار دهیم. .... نامه خواستار آن شده است که آژانس بر اساس متن برجام و.
Jan 25, 2017 - ... آینده اروپا را از زاویه روابط احتمالی اتحادیه اروپا و امریکا مورد بررسی قرار داد. .... فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مواضع مشخصی را .... او واقعیت مربوط و مطلوب خودش را جایگزین واقعیت موجود کرد ولی مشاهده ... من فکر نمی‌کنم برای فرانسه امکان شکل‌گیری رهبر قدرتمندی برای اروپا وجود داشته باشد.